Direktlänk till inlägg 12 december 2008

Amanda <3 Anthony! <3

Av Amanda - 12 december 2008 10:28

Vad heter ni? Amanda & Anthony
Hur träffades ni? En lång historia..
Hur länge har ni varit tillsammans? lite mer än 1½ år :)
Är ni förlovade? nej
Bor ni ihop? Nej
Har ni barn? Nej
Har båda körkort? Nej
Isåfall, vem kör bäst? -
Kommer du ihåg er första kyss? Jaharu :) inte glömmer jag den inte.
Vem sa "Jag älskar dig" först? Anthony.
Vem är äldst? Anthony 18, jag 16.

-----------------

Vilka stjärntecken är ni? Han är lejon jag är jungfru.
Vem fyller först på året? Anthony, ganska precis en månad före mig :P
Vem är längst?
Anthony är nåra cm längre ;)
Vem sjunger bäst? haha jag vet inte. Anthony tror jag ;O
Håller ni i handen på stan? Yes, det gör vi väl :)
Var nån av er oskuld när ni träffades? Nej
Kände ni varann innan ni blev ihop? lite, men vi har ju lärt känna varandra mer och mer, hela tiden, fram till nu :) ..
Blev du kär i första ögonkastet? Ja (a)
Har ni någon speciell låt? en hel del låtar som är liksom sådär typiskt "VI". men ingen absolut speciell :P .
Har ni stora framtidsplaner? Nej det vill jag väl inte påstå
Har ni gråtit i varandras armar? Jaharu.
Har ni varit utomlands tillammans? nej.
Vilket är ert bästa minne? Det finns så otroligt många fina & bra minne, så jag kan inte välja.
Vem lagar bäst mat? JAG såklart!
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Myser & kollar på film ..
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? aa, ja det gör vi :P
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? njae, typ 2½ mil :P.
Blir du lätt svartsjuk? Ja, det kan jag erkänna att jag blir.
Brukar ni bråka? ja, eller brukar är väl fel ord .. vi tjaffsar med om jordens mest fjolliga saker .. vilket leder till att någon av oss blir sårad .. men det brukar lösa sig :)
Ringer eller SMS:ar ni mest? vi träffas mest ;) .. nejrå, men vi smsar mer än ringer ja. vilket till stor del beror på att vi så ofta träffas :)
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Men hela han är så otrligt fin! Hans ögon är otroliga, Hans överkropp, benen, händerna ansiktet magen! ALLT ! <3
Vad använder ni för preventivmedel? Jag äter p-piller!
Brukar nån av er prata i sömnen? Nej :P

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 16 december 2008 11:50

  headshriinker.blogspot.com   !!!!!!!!!!!!!!   

Av Amanda - 12 december 2008 13:35

  Prosit på mig ! Jag borde inte sitta här egentligen, eftersom det rinner som satan hur både ögon och näsa. Och det känns som bihålorna sväller som balonger :s .. Men jag har förbaskat tråkigt och vet inte vad jag skulle ta mig till utna datorn just...

Av Amanda - 10 december 2008 18:03

  Yeahyeah! Fösta och enda julklappen köpt :) Nämligen till min fina pojkvän! Jag har varken pengar eller fantasi till att köpa julklapp till någon annan. Och alltid är det någon man glömmer, som blir ledsen! Därför vänner, kan vi väl hitta på ngt ti...

Av Amanda - 8 december 2008 18:43

  Idag har jag varit på kupolen medmina fina klasskamrater :) Ja, nej inte allihop :P men halva klassen var vi allt .. (varav 5 personer ;)) yeahyeah .. Sen gick jag därifrån för att möta ääänthony :D Snart ska vi mysa och kolla på mamma mia :)   Btw...

Av Amanda - 5 december 2008 10:11

  Tjarå ! Mysspys/plugg/äta popcorn - dag hade jag med älskling igår :) .. Jag började med mitt kära filosofi arbete, "meningen med livet skit" och Anthony pluggade matte, eftersom han har matte prov, ganska precis just nu :P Och så spelade vi " kamp...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards