Alla inlägg under augusti 2008

Av Amanda - 31 augusti 2008 15:00


bajs på att vara sjuk !

Har iuaf pratat med Josse nu .. 1h & 41 minuter blev det ;)

Behövdes verkligen :D

ikväll ses vi en stund iaf.

On the teoir kurs.


Nu ska jag äta. PÖSS !

Av Amanda - 31 augusti 2008 09:13


Intt har varit en av de mest jobbiga nätterna på länge.

Jag har ont i halsen så jag kanpp kan svälja,

och jag höll på att frysa ihjäl i natt.

Samtidigt som jag kallsvettades som en tok.

Feber, med andra ord.


SKiiiiit jobbigt. Ingen rea med klassen för min del inte.

Och hur fan ska man orka med kursen ikväll ? :/

 BAJS !


Ska ringa och prata lite skit med Både Älskling, och Josse under dagen !

JAg älskar er ! <3

Av Amanda - 30 augusti 2008 13:58


japp, en helt vanlig jävla lördag!


Pappa kom och hämtade mig hos anthony vid 12.

Då åkte vi till apoteket och köpte lite gejer till Simon,

som håller på att bli sjuk :/ .. (vilket jag också håller på at bli)

Nu hålller han på med mat, (pappa alltså)

Så det blirväl till att käka,

ringa josse, duscha, och sen på party i borlänge.



Annars har jag ingen aning om vad som händer & fötter ;) .

Ska väl forhoppningsvis leka med josse imorgon ! :D

<3

Av Amanda - 29 augusti 2008 13:35


Jag förstår verkligen inte, hur ni som är i ett förhållande med någon som är eller har varit otrogen, orkar fortsätta vara i det förhållandet. Jag skulle inte stå ut, inte en sekund. Kanske är det bara jag. Men När något dumt sägs, eller görs, som när man te.x blir osams och vräker ur sig dumma saker. eller när man råkar få höra saker, som sårar en. Då lever ju tanken/tankarna på den saken/sakerna kvar. Dom ligger ju där och skaver, och man blir sådär tvivlande osäker på sig själv. Det gör nästan ont i hela kroppen, för att man känner så mycket olika hela tiden. Jag vet inte om det bara är jag som är sån. Men när något riktigt jävligt har hänt, eller när man är svartsjuk på någon. Då kan jag verkligen inte släppa det.


Jag vet verkligen inte alls hur man ska göra för att bearbeta det. Det sitter fast därinne, och gnager sönder hjärnan på mig.


En viss person finns i tanken, därför skriver jag det här, kanske helt meningslösa inlägget. Men jag är verkligen trött på hur lätt man förlåter en person. Speciellt när det gäller otrohet. Tycker DU , att det är/ skulle vara okej om din pojkvän/flickvän, hade sex med någon annan istället för med dig ? och sedan kommer han tillbaka krypande och ber om ursäkt ? Kanske skylle han/ hon på att den varait full, eller också säger den att det inte varit meningen. Hur i helvete har man sex med någon omdevetet? Och varför kan man aldrig någonsin ansvara för saker man gör på fyllan ? Godkänner DU att han/hon blir någon annan, bara för att den har några % för mkt alkohol i blodet ?


Jag skulle inte göra det . jag är trött på att göra det ! Jag är trött på att hela tiden stångas mellan att förlåta & inte förlåta.

Och ja, jag vet hur det känns.  jag har varit i den situationen. Jag vet hur ont det gör när man får veta sanningen till ngåot man länge misstänkt. Jag vet hur hjärtat går sönder av att höra dom helst sjuka bortförklaringarna. Man vill inte ha någon jävla bortförklarning. Man vill höra att ju DU älskar MIG ! Man vill klara av att förlåta, och man vill kunna glömma. Men det är fan inte lätt, hela tiden går man och undrar över vad den sysslar med när den inte är med mig. Och ja, ajg vet hur svårt det är att säga stopp, eller hejdå till någon man tycker om så det känns i hela kroppen. Men jag tror att det är ett måste. Jag tror att man behöver det, för att orka gå vidare.

Jag behövde det iallafall. Nu betyder den händelsen inte speciellt mycket för just mig. För jag har gått vidare och klarat av att släppa det.


Men saker har förts över på mig. Jag har blivit extremt svartsjuk. och måste emellan åt, tänka något väldigt dumt om den personen jag älskar idag. Men eftersom att han är den mest underbara jag vet, och en av de få personer jag verkligen litar på, så kan jag stöta bort den tanken. Och i bakhuvudet vet jag att han aldrig skulle gör något sådat mot mig.


Visst, man gör misstag och man gör bort sig. Men alla saker man gör är inte omedvetet, och allt är inte förlåtligt. Så när ens flickvän/pojkvän är otrogen, varför då acceptera det. Det kan ju faktiskt hända igen ?


Snälla älskade gumman, varför välja att leva i ett liv med massa lögner.


Alla är olika, såhär känner jag !

Av Amanda - 28 augusti 2008 15:03


sitter i skolan för fullt ..

Vi slutade egebtligen för en timme sen sisådär.

Men jag blev ju då vungen att stanna för att min kära pojkvän är lite seg :O

SÅ jag tog på mig det stora ansvaret att ta hand om städningen i vårat basgruppsrum ;) .. yeahyeah, fint blev det .. Inte så noga städat kanske, men nånting iaf ..


Btw, så har jag tagit på mig ett ännu större ansvar med att gå med i programrådet på den här skolan.. Men det ska nog bli bra :) .. Mickis är ju med så ;) ..


NU ska jag snart gå till okl där sussie hämtar mig..

jaja, puss !

Av Amanda - 26 augusti 2008 08:13


GRATTIS ÄLSKADE LILLEBROR ! <2

 &

15 månader för oss idag :) 

Vi är så jävla bra :)& jag älskar dig plutt ! 

<3


Josse, nu skiter vi i det här.. right ?



Av Amanda - 25 augusti 2008 19:12


Det finns stunder då jag verkligen hatar dig,

och dagar då jag önskar att jag kunde krossa ditt huvud not en vägg,

& just nu önskar jag att jag aldrig träffat dig .. !!



 Jag vet hur ont det kan göra när någon gör saker emot en, när någon säger något som verkligen sårar, hur man riktigt går sönder inuti. Jag gjorde det idag, det kändes som någon högg i mig. Som om någon skar av en bit av hjärtat, och sedan hoppade,spottade,stampade och slängde den. Jag vet inte hur jag ska göta för att bli av med känslan, eller hur jag ska bete mig för att låtsas som om det aldrig hänt.  Men det är nog sant som man säger, att vissa saker alltid kommer sitta kvar.

Jag önskar ofta att jag aldrig någonsin träffat dig, att allting bara kunde slängas bort. Men jag vet att det fanns bra stunder tillsammans med dig också. SÅnt som kommer betyda mycket för mig, resten av livet. Jag lärde mig mycket av att vara med dig... Men trots det, så lärde jag mig mycket mer efteråt, av all skit du slängt på mig.


 Jag har insett att du aldrig någonsin respekterat mig, inte ens dom gångerna det har varit "bra" mellan oss, du har inte ens försökt hålla mig värdig. Och jag har lärt mig att du inte är värd att slösa tid eller uppmärkamhet på, för klarar inte du av att förstå att du sårar mig, är du inte värd min respekt heller. För jag har faktiskt verkligen jobbat på att försöka förstå mig på dig, jag har försökt hitta någon slags sanning i det du säger till mig. Jag har gång efter gång, försökt vänt på allt du sagt, och rannsakat mig själv. Försökt intala mig själv att du har rätt. Det värsta är att du många gånger fått mig att tro på dig.


<du gör så jävla ont oskar ! Det värker mer än något annat, och jag orkar inte mer, jag gör verkligen inte det. Jag vet att det här är enda stället du får tag på mig just nu, och att du läser här som fan, jag vet att du dag efter dag, desperat försöker få iväg en kommentar, något som du vill att andra ska se. Men som bara jag läser, och raderar. Och det är precis vad jag tänker göra nu. Det är dags för mig att gå vidare från allt som har med dig att öra, på riktigt nu. JAg orkar inte ällta allt gammalt. Alla underbar människor runt omkring mig är inte värda att höra eller se på sån längre. JAG ÄR INTE VÄRD ATT MÅ DÅLIGT PGA DIG MER !


så trots att du redan är blockerad på alla ställen man kan tänka sig, så var det här sista gången jag någonsin nämner dig ! PUNKT !

Av Amanda - 24 augusti 2008 14:06


Åkte hem från bejjb vid tolv nånting,

då drog jag, mamma & småttingarna till kuppan & handlade lite :)

Nya skor (vilket var efterlängtat) och lite kläder sådär, inte farligt dyrt alls,

iofs borde jag väl inte tänka på det, eftersom jag fick alltihop :P ..

Nikolina skämde ut oss totalt, rev en hel sko hylla,

och började dessutom skrika som ett jävla brandlarm,

där stog man som den tafatta flodhäst man är,  kliade sig i huvet och tänkte " hur fan gör vi nu? "

Men Egentligen borde det fan finnas en gräns till hur mkt folk egentligen får glo :O ..


Jaja, nu är vi hemma igen iallafall, och skönt är ju det ..


YeahYeah / mandu  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards