Alla inlägg under juli 2008

Av Amanda - 30 juli 2008 22:47


ja, enda rubriken som stämmer in på mig just nu,

så in åt helvete trött !

ska nog sova snart

& jag lär nog vakna med träningsvärk i morgon..

för jag har varit ute och sprungit ;)

det ni, det var inte igår ;P


Puss på att jag ska leka med älskling i morgon ! <3 

Av Amanda - 30 juli 2008 11:36


Vädret fortsätter som det ska :-)

Lite tråkigt är det att man inte kan se ut som man vill när man bor här .. :/

Det är liksom lite riskabelt att ta på sig bikini och gå ut här ..

Det gamla folket lär ju få hjärtinfarkt eller liknande ..

Men men, jag ska ju ner till farmor snart,

där är det ju ingen som bryr sig om hur man ser ut :)

& i morgon ska jag tillbaka till älskling

där är det ännu mindre viktigt =)


Iofs, är jag totalt sönderbränd & när jag säger sönderbränd menar jag det verkligen .. så bikinin får nog stanna inomhus idag, medan jag går ut i t-shirt :P


jaja, jag kanske slänger iväg en uppdatering senare ..

ha det bra så länge !

puss / Mandy

Av Amanda - 29 juli 2008 18:55


Hemma igen, ett litet tag !

Hur underbart är det inte att sitta ute i bikini på en filt

med älskling & bara ta det lugnt sånna här dagar ?

bättre sommarlov kommer det dröja länge innan man får igen =)

det är detta som skapar dom finaste minnerna :)


Om du bara visste älskling,

om du bara visste ..

JAG ÄLSKAR DIG <2

Av Amanda - 26 juli 2008 13:53


.. jag älskar dig <3

Av Amanda - 24 juli 2008 13:18


varför kan inte den här äckliga jävla känslan försvinna !?

jag hata're ! vafan äre för nåt ?  

Av Amanda - 24 juli 2008 10:28


idag kommer han heem ;D <3'

så från och me didag, fram till söndag/måndag når ni mig bara på mobilen :)


puss <3 

Av Amanda - 23 juli 2008 20:24

det är något som inte känns bra ..

och så har det varit i nåra dagar !


Han ringde nyss, min gulleplutt ;)

Om ett dygn är du här igen ! <3 

Av Amanda - 23 juli 2008 13:14


För precis två veckor sen idag, fick jag den där hemska klumpen i magen .. 

Jag blev sådär kall & okänslig .. Jag vet inte varför, men det är något som händer när jag blir orolig tror jag ..  Iallafall, ikväll är det två veckor sen jag sov brevid anthony senast :/ .. Så idag för två veckor sedan, var sista dagen jag var med honom innan han skulle åka .. Jag är knäpp som tänker på sånt.

Men jag längtar så jävla mkt tills i morgon !


Min förkylning vill aldrig ge sig :(

Jag har ont i halsen idag igen. Jag som trodde att det var över ialalfall.

Men nej ! Dessutom känner jag mig febrig, fryser och har mig som en jävla tok.  OCH TRÖTT ÄR JAG ! fyfan vad trött jag är :(

nu får det väl ta och sluta nån gång !?



Jag är ensam hemma ockå, mitt i tråkigheten ..

så nu tycker jag mest allmänt synd om mig själv !

HOJ !  



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards