Alla inlägg under november 2008

Av Amanda - 30 november 2008 10:10


Jag hatar mig, jag hatar dig JAG HATAR ALLT!

Så pissigt jävla mkt ..

Hur fan kan det göra så ont ? 

Hur fan kan jag må såhär illa ?

det gör ooooont, ont ont ont ..

Och vad jag än gör, så tänker jag på dig, och allt det här ! 

Jag orkar inte vara ledsen och besviken mer.

Och jag lovar dig att jag försöker tänka framåt,

Men det gör ont. riktigt jävla ont ..

Jag vill inte att det ska bli såhär .. Så förlåt för att jag är så äckligt jävla dålig ibland .. förlåt som fan !

Jag vill inte gråta mer ..


Jag älskar dig, av hela mitt äckliga jävla hjärta .. AV HELA MITT FUCKING JÄVLA FITT HJÄRTA ! Jag älskar dig så jag spricker ..Jag är lycklig med dig .. JAG ÄR LYCKLIGAST I VÄRLDEN MED DIG ! 

FAN :'( !!!!!!!!!!!!!!!


" och jag vet, jag är hopplöst svår ibland ... " 


fråga inte .. jag orkar inte ! 


Av Amanda - 28 november 2008 18:09

1. Jag är väldigt känslig..

2. Jag gråter lätt, jag blir väldigt lätt arg, och har väldigt nära till skratt.

3. Jag går nog ständigt runt och är arg på människor
4. Jag har pratat i telefon i över 9 timmar i sträck.
5. Jag har ofta tankar på hur det kulle kännas att vara kille.

6. och har i flera år velat klippa av mig mitt hår ..

7. .. för några månader sedan gjorde jag det.
8. Jag var kär första gången när jag var 12 år..
9. Samma år fick jag min första ”riktiga pojkvän” men det var inte samma person.
10. Jag är väldigt bra på att skriva, och det är någonting jag skulle vilja gör när jag ”blir stor” (författare eller liknande)
11. .. men något jag verkligen drömmer om att bli är polis eller som psykolog/stödperson hos kriminella.
12. Jag är rädd för väldigt mycket..

13. .. Men min allra största fobi är ormar

14. Jag är väldigt svartsjuk av mig, både mot pojkvännen, vännerna och mina föräldrar & syskon, utan att det egentligen märks.

15. Men samtidigt är jag en av världens mest kärleksfulla och snälla människor.
16. Jag hatar att bråka
17. .. och undviker därför ofta att säga vad jag tycker
18. Jag har grymma kroppskomplex ..
19. Väger/mäter/inspekterar –mig dagligen. Vilket ingen märker utåt.
20. .. Dessutom avskyr jag min hud och mina händer, och jag skulle göra allt för att byta ut dem.
21. Jag har en grym förmåga av att känna mig utstött och tror ofta att människor tycker illa om mig.
22… därför FÖRSÖKTE jag alltid att anpassa mig efter mina ”kompisar” i högstadiet

23.  Samtidigt som jag någonstans på sidan om försökte visa mitt rätta jag.
24. Jag har skurit mig i armar och på ben, för att jag någonstans trott att det skulle hjälpa.

25.   .. pga att andra runtomkring påverkat mig.

26. DETTA ÄR NÅGOT JAG ÅNGRAR!
27. Jag känner en helt enorm kärlek till mina syskon.
28. .. och jag vet verkligen inte alls vad jag skulle göra utan dem.
29. Jag har varit lite smyg kär i Magnus Uggla.
30. .. och i Martin Svensson (yeahyeah wow wow)
31. Martin Svensson är även en av huvudpersonerna som relaterar till ett av mina största barndomsminnen.
32. Den första låten jag lärde mig texten till var Die Mauer med Ebba grön.
33. .. Deras låtar är även de låtar som ligger mig varmast om hjärtat.
34. .. Thåströms musik överhuvudtaget..
35. Jag är så anti otrohet man kan bli.
36. .. och stör mig på sånna skit saker som när min pojkvänner smsar lite för mkt.
37. Jag är brynäsfanatiker, och gör nästan allt för att hela tiden hålla hockeyn i fokus.
38. .. vilket jag ofta får höra är störande.  
39.  Jag har prestationsångest ..
40. .. och försöker hela tiden vara BÄST .. för att andra ska se mig .. speciellt min pappa.
41. Trots att det sägs att det är omöjligt, så vet jag säkert att jag har hatat mina föräldrar.

42. Och jag har därför velat rymma hemifrån flera gånger.
43. .. Större delen av min barndom ”bodde” jag hos min farmor.
44.  Min pojkvän är min allra bästa vän.
45. Jag vill rädda världen.
46. .. vilket är något jag tänker på väldigt ofta när jag åker .. buss (!?)

47. Jag verkligen längtar till den dag jag blir mamma.
48. Jag önskar att jag kände mig själv lite bättre

49. Trots att jag har hårda komplex över min vikt, är mat något av det bästa jag vet.

50. Jag känner mig ofta otillräcklig, eftersom jag vill visa alla hur mycket jag tycker om dem samtidigt, trots att jag vet att det inte går
Av Amanda - 28 november 2008 17:17


I'm back !

Satan vad ni saknat mig ;) !!

Just nu sitter jag och anthony med varsin bärbardator (laptop som det så fint heter) i knät och pluggar ..

vad händer i helgen ? :) 

<3

Av Amanda - 26 november 2008 16:22


Ett & ett halvt år med älskling idag :D <3

Av Amanda - 24 november 2008 08:37


Jaja, då var det näst intill klart då ..

I går kördes soffan och andra sådana grejer iväg ..

Så vi fick sitta på golvet och titta på tv ..

Jaja, massa jädra kartonger, mina kläder och sådant, kördes också dit ..

Idag är det köksbordet och sängarna som ska iväg, sen är det tomt i lägenheten .. Då bor jag inte längre kvar ..


Jaja, jag ska till mamma ikväll iaf .. så jag sover inte i huset förens nästa måndag :) ..


Vi får se hur det slutar .. men från och med nu, är ingenting som förr ..



Av Amanda - 16 november 2008 11:19


jag är en värdelös dotter, en värdelös flickvän, en värdelös syster, och en helt katastrofal vän ! 

OCH JAG HATAR DET!

Det är aldrig meningen att vara såhär dum! För det är precis vad jag är .. Riktigt jävla dum .. 

Jag säger saker till er som jag inte menar, och när jag insett vad jag sagt/gjort fattar jag inte ens varför jag sagt det :( .. 


I'm sorry ..

Jag älskar er ! <3

Av Amanda - 11 november 2008 11:32


Igår mådde jag botten, det kändes som om någonting satt ivägen ..

Som om jag inte riktigt syntes .. 

Men efter att ha pratat om det (iaf det mesta) så släppte det lite. 

Och efter att jag insett själv, hur jävla bra jag har det ..

SÅ mår jag skit bra idag ! 


Visst, jag har mina svackor, och jag är i en nu .. Men jag vet ju att de blir bättre .. det har det ju alltid blivit !? :) 


Btw, har sovmorgon/dag idag, iochmed att vi har öppet hus ikväll :P ..

Jag vaknade av anthonys klocka, och låg då vaken till han gick .. Sne sov jag som en stock :P Fram till 11 :P 

Och under den lilla stunden, drömde jag något helt fantastiskt !


Och det bästa är, att allting är sant !

För jag har VÄRLDENS  Bäääästa pojkvän,

samtidigt som han är min bästa vän ..

Han lyssnar på mig och försöker at förståsig på mig .

JAG ÄLSKAR DIG GULLI! <3

Av Amanda - 9 november 2008 13:36

Jag har blivit utmanad av Josefine
Regler: Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa.
Utmana 7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem.
Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar hos dem.


  • Jag är väldigt känslig, blir väldigt lätt: arg, ledsen , glad osv ..
  • Min allra största fobi är ormar.
  • Jag är väldigt envis, vilketockså är en av mina sämsta egenskaper, eftersom det ofta leder till tjaffs.
  • Mitt hjärta klappar för Brynäs IF
  • Jag har känt min bästa vän i snart 12år.
  • Jag har haft seriösa funderingar på att byta kön.
  • jag har hatat mina föräldrar.
  • JAg utmanar de som vill!

    Presentation

    Fråga mig

    0 besvarade frågor

    Kalender

    Ti On To Fr
              1
    2
    3 4 5
    6
    7
    8
    9
    10
    11
    12
    13
    14
    15
    16
    17
    18
    19
    20
    21
    22
    23
    24
    25
    26
    27
    28
    29
    30
    <<< November 2008 >>>

    Sök i bloggen

    Senaste inläggen

    Kategorier

    Arkiv

    Länkar

    RSS


    Ovido - Quiz & Flashcards