Alla inlägg den 5 december 2008

Av Amanda - 5 december 2008 10:11


Tjarå !

Mysspys/plugg/äta popcorn - dag hade jag med älskling igår :) ..

Jag började med mitt kära filosofi arbete, "meningen med livet skit" och Anthony pluggade matte, eftersom han har matte prov, ganska precis just nu :P Och så spelade vi " kampen mellan mannen och kvinnan", jag råkade förlora.. och jag bara råkade .. eftersom ja fick sådana där pistolfrågor som jag inte kan :o .. Jag trodde t.ex att nånting som skulle varit en revolver, var en Ak47:a .. om det ens finns något som heter så? Aja, hur satan ska jag kunna veta att det råkar vara en kulspruta då? Medan Anthony fick frågor om masa kakor, blommor och förlossningsgrejer. Sure, det kunde inte han .. Men han råkadevälfå nåra rötäggs frågor :P .. Och han vann .. men typ två poäng ..Dumjävel ! 


Ochså kollade vi på hockey också :) Brynäs vann tillslut !


Snart ska mamma skjutsa mig till kära älskade gamla klockarskolan .mhm ;)


Pöss!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards