Alla inlägg den 4 december 2008

Av Amanda - 4 december 2008 08:36


idag är det 4:e december ...

Imorgon är det är korkat datum, som har satt spår i hela min jävla verklighet !

Jaharu, men det gör inte ont längre ..

Idag kan jag bara skratta åt hur mycket jag gråtit över det ..

För fan vad mycket jag lärt mig om mig själv tack vare det !

Men sure, ärligt talat, så är det klart jag minns att det det var den 5:e saker och ting kom omkring, och jag ramlade över kanten .. det är fult att ljuga så ..

Men jag står stadigt där jag är idag. Vilket jag är otroligt glad över :) ..


Idag är det iaf torsdag, och jag har en helvetes lång dag framför mig .. tror jag .. om det inte bara är så att vi ska läsa bok på svenskan .. Isf slutar jag runt två .. Men nu har jag iaf filosofi .. eller nu och nu .. Snart iaf ;P


Sen efter skolan, ska jag möta anthony, så tar vi bussen till blge och träffar Josse och sandra :) .. Sen ska vi hem och mysa, vi är ensamma hemma ikväll dessutom :) mihii!


Pyss !

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards