Alla inlägg den 10 december 2008

Av Amanda - 10 december 2008 18:03


Yeahyeah!

Fösta och enda julklappen köpt :)

Nämligen till min fina pojkvän!

Jag har varken pengar eller fantasi till att köpa julklapp till någon annan.

Och alltid är det någon man glömmer, som blir ledsen!

Därför vänner, kan vi väl hitta på ngt tillsammans unde jullovet istället?

Samma sak gäller mina syskon, speciellt min älskade storasyster !

Vi kan väl göra något tillsammans, något mysigt, galet och skit kul ?

Istället för att köpa massa julklappisar ? <3

Det hela slutar väl med att jag springer iväg och handlar i sista sekund ändå ..

men detta är mina tankar just nu ..


på tal om julklappar, det är sjukligt svårt att köpa presenter till en kille :s ..  Men jag hoppas att han blir gla´ iallafall :D


Nu sitter jag här och fular, medan Simon & Anthony spelar guitar hero ;) ..

Senare blire tv mys med simon och mamma.

Imorgon ska jag sova uuuuuut !


Puss på rumpan :* 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards